5 Ocak 2011 Çarşamba

yaratık

kimse bugün beni yormasın
bir güz şarkısı geliyor yakın
o çirkin gözlerini üstümde yakmasın
gözler ve gökler beni saklar korkmayın

o gitti
ve bitti
bilen bilir sormayın
bulutlar bir şarkı
şimdi herşey anlamlı
tırnaklarım, dudaklarım, şarkılarım
ben varım
kendini yok eden ruh
benden başka benden bu

göğsümde bir yaratık
onun ağzı kor bir tutkal
kayıklar, kayalıklar bugün yalnız

yoksa yalnız bir o mu var

insanlar, sokaklar ona ağlar
izliyor kargalar
biliyor onlar.

1 yorum:

  1. bu şiir nerede hangi şartlarda yazılmıştır bilmiyorum ama şarkısını her dinlediğimde nerede olursam olayım ikinci köprüyü gören bir pencerenin önünden yalnız kayıklar kayalıklar görme umuduyla bakıyor oluyorum.sonra işte dört dakika on bir saniye geçiyor kaldığımız yerden yorulmaya yormaya devam

    YanıtlaSil